onsdag 24 februari 2010

Okej, nu! Det spelas techno högt hos grannen varje morgon, jag vet inte vad det är för varelse som bor där men att börja spela techno uns uns uns i stort sett varje morgon vid sju, varför? Jag är inte bitter över det, inte alls. Jag bara föreställer mig hur dennes morgon ser ut. Tänker mig att han/hon kliver upp i sin pyjamas (måste ha pyjamas), slår på musiken, väljer något galet och skruvar upp. Sen då? Nu är klockan 10, alltså tre timmars konstant spelande. Lägenheten är 24kvadratmeter, man har inte så många ställen att hänga på eller gömma sig. Så personen måste antingen sitta i sin soffa eller säng eller fåtölj och titta i taket eller väggen för man kan väl inte städa eller fixa saker varje dagen i veckan? Musiken är hög eftersom den hörs högt till mig så man kan rimligtvis inte göra något annat än att lyssna på musiken hos denna person. Jahapp, det är roligt tycker jag. Som sagt, jag sover ostört, brukar vakna när det sätts på och sen somna tills jag vill vakna igen. Jag gjorde något idag, jag tog bort min facebook från en sak till en annan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar