onsdag 3 februari 2010

Hmm..

Hmm, okej! Blogging är väl tjockare än blod, så vitt jag vet iallafall. Så nu sitter jag här igen, lagom ringrostig. Jag har inte rört vid ett tangentbord på säkert ett halvår så jag har lite svårt att sätta rätt finger på rätt tangent. Bkur umgeflr sphär! Men ge mig en vecka, eller åtminstonde några dagar. Jag skriver och skriver och raderar och raderar, så lite har jag att skriva om egentligen. Men någon tipsade mig om att skriva ett inlägg om att jag imorse rakade mig med raklödder för första gången, känns lagom manligt att vänta till man är tjugotre med det, nästa gång vågar jag mig kanske in i aftershave-världen också, då om något skulle jag känna mig som George Clooney på riktigt. Än sålänge är jag bara en liten pojke sägs det. Förresten, om man lägger en bildsökning på George på google så finns det en skön bild på honom, när det ser ut som att han sitter på tå på en strand i bar överkropp, kan bara se en thumbnail. Kolla upp det! Happ, nä nu ska jag somna in till en billig polisserie på fyran. This reminds me of när man var ung, allt man ville var att kunna vara uppe till nationalsången, efter kvinnofängelset på TV4. Alltid det sista på tablån på nätterna. Det var något alla killar snackade om på idrottslektionerna och det man alltid strävade efter när man låg med popcornskålen på sängen hos någon man sov över hos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar