onsdag 25 mars 2009

OLDBRIND

Jag hänger med en kille ibland, jag tror att jag är rätt bra på det. Lagom cool så att han lyssnar och uppskattar mig och med så mycket kärlek att det räcker till alla. Jag önskar att vi kan fördjupa vår relation och snacka tjejer och dricka kaffe tillsammans. Kanske titta på båtar, bilar och bussar och tycka att en brandbil på utryckning är det ballaste som hänt på flera veckor. Livet behöver inte vara större än så ibland, det är skönt att människor kan leva så.

Jag har inget jobb! Visst, det är soft ett tag men jag kan få dåliga framtidsflashar ibland om hur jag bor i centrum och hänger på den lokala puben och dricker öl och hot-shots och lyssnar på karaoke. Egentligen är jag bara lite osäker på vad jag vill göra, det har jag alltid varit. Men det där kommer lösa sig. Just nu är jag för blasé för att tänka på målen jag vill sätta i mitt liv och jag kan bara säga att jag har börjat det riktiga livet nu. Det känns underbart, jag är verkligen glad varje dag.

Detta är fint tycker jag, jag citerar en väldigt häftig människa, en man att älska.

"Det finns många fina människor runt om i världen och man blir alltid så glad när man möter dom. Människor som alltid tänker på andra före sig själv och som alltid försöker göra allt dom kan för att hjälpa. Jag blir alltid lika imponerad av dessa personer, dom framstår ibland som nästan för goda för den omgivning dom befinner sig i, och livet är inte rättvist med dom."

2 kommentarer:

  1. haha du hänger med en kille ibland o snackar så mycke gojja..

    men stefan e en riktig man.

    if the dreams can't catch you, you've gotta catch them.

    SvaraRadera