onsdag 4 mars 2009

Glider omkring i sneakers, slitna jeans och en MP3-spelare. Med en klar destination för bloggens läsare, som en reseledare. Japp, kom får ni ta del av min skatt, även om skrivandet på bloggen i skrivande stund minskat. Japp, feta rhimes alltså och gött att kalla sitt skrivande för skatt.

Nej, men från och med nu så ska jag blogga lite mer seriöst. Så ni vet, jag bloggar för min egen skull, jag vet inte alls vilka som läser eller om ens fler än två-tre läser. Bloggen är till för min rhimes och för att min hjärna och hjärta ska få sinnesro. En annan sak jag ska göra varje dag från och med nu är att tipsa om "Dagens Pryl". Det kan vara något materialistiskt, en person eller egentligens vad som helst.

En anonym skrev önskemål om att jag skulle blogga om trygghet och självdistans. Jag vet inte jag men det känns som att det är sånt man filosoferar om innan man somnar i sin ensamhet och inte på en blogg som vanligtvis inte tar upp känslor på ett öppen sätt. Jag kanske bakar in dessa två ord i en berättelse om pingviner som ni får fundera lite över vad det egentligen betyder.

JAG KÖR PÅ FRÅN OCH MED NU!

Jag har en popcorn, jag har en popocorn, popcorn frisür!

1 kommentar:

  1. du brorsan ja gillar denna uppläggen, kancche att du err okej, okej brorsan? öhm chejdå chejdå

    SvaraRadera