onsdag 18 februari 2009

CONFIDENCIALIDADE

Idag har jag som sagt levt livet som arbetslös, sovit länge, kollat på days of our lives och ätit fattigaste pålägget leverpastej. Efter det så gick jag på gågatan, utan mål och utan krav precis som alla andra bidragstagare och pensionärer. Jag mötte Isak, han var ledig så vi tog en kaffe, jag öste på och tog det dyraste.. CARPE DIEM. Nu arbetar jag tre timmar på hemlig plats, det är nu ni ska sätta igång och fundera vart jag jobbar och vad jag gör. Kanske tror ni jag säljer mig själv, kanske tror ni att jag är vaktvästare på Linnéskolan eller kanske att jag diskar på Birger Jarl. Det enda jag kan säga är att det hela är fett Confidencialidade.

1 kommentar:

  1. älskade detta inlägg. Carpe diem satt så bra efter kaffet, o de blev en sådan kontrast till leverpastejen. 10 poäng freddie.

    SvaraRadera