onsdag 18 februari 2009

APP APP

Jag har länge hört att det är fräschare att slicka på en toasits än på ett tangentbord och jag börjar tro på det idag. Jag sitter vid en dator, kliar mig lite överallt där det kliar och fortsätter sitta vid datorn och knappa, tusen personer har varit på tangentbordet tidigare och någon kanske t.o.m har petat sig i rumpan och fortsatt knappa utan att tänka på efterföljande. Luktar man på ett tangentbord luktar det ofta också ganska unket. Sen gick jag och bajsade, det luktade rosor när jag kom in och säkert inte så mycket rosor för efterföljande men jag kunde ändå slänga den nästa en tanke så jag öste på med väldoftande tvål i handen och tvättade mina händer så att handfatet svämmade över med rosendoftande tvålbubblor. Vad jag försöker säga är att man inte så ofta tänker på nästa användare när man använder ett tangentbord och sammanfattar man det så får man fram att jag hellre slickar på en toasits än på ett tangentbord, givetvis inte en sits med bajs eller diarré på eller kiss eller kräks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar